سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از روزی که رفتی علیه پرسپولیس حرفی نزدی

به گزارش خبرگزاری فارس، پیشکسوتان پرسپولیس اولین تمرین خود را برای دیدار مقابل ستارگان آث‌میلان امروز در زمین کارگران برگزار کردند.

* اکثر پیشکسوتان پرسپولیس که برای این بازی دعوت شده بودند در زمین کارگران حاضر شدند.

* پیشکسوتان پرسپولیس که پس از سال‌ها یکدیگر را می‌بینند با هم شوخی و خوش و بش کردند.

* با حضور علی پروین اکثر بازیکنان به شاگردان قدیمی او بودند نزد پروین رفتند و با وی خوش و بش کردند.

* علی پروین به محض دیدن ناصر محمدخانی او را بغل کرد و اعلام کرد از وقتی به کارگران آمده به دنبال او می‌گردد.

* پروین برخورد بسیار گرمی با مجتبی محرمی داشت.

* از نکات جالب توجه حضور مهدی هاشمی‌نسب در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بود. این بازیکن در سال 79 در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست.

* علی پروین به محض دیدن مهدی هاشمی‌نصب او را در آغوش گرفت و گفت: تو یکی از شاگردان خوب من هستی و واقعا خیلی مرد هستی. چرا که پس از ترک پرسپولیس تا به امروز یک کلمه پشت تیم حرف نزدی.

* ستاره‌هایی از سال‌های 40- 50- 60 و 70 در این تمرین حضور دارند و افرادی با حدود 50 سال خاطره در ورزشگاه کارگران کنار هم جمع شده بودند.

* افرادی مثل احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، وحید قلیچ و.. از غایبان تمرین امروز بودند.

* در این تمرین پیشکسوتان پرسپولیس به چند گروه مختلف تقسیم شدند و به انجام فوتبال پرداختند. آنها برای یکدیگر خاطراتشان را مرور می‌کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان دور علی پروین جمع شده و سرمربی سابق سرخ‌پوشان برای آنها صحبت می‌کرد.

* علی پروین از بازیکنان خواست برای پژمان جمشیدی که در سریالی تلویزیونی ایفای نقش کرد دست بزنند و به صحبت نکردن مهدی هاشمی‌نسب در مورد پرسپولیس تاکید کرد.

* نفراتی مثل علی پروین، محمد پنجعلی، بهروز سلطانی، مجتبی محرمی، مرتضی فنونی‌زاده، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی‌نسب، غلامرضا فتح‌آبادی، کاظم سیدعلیخانی، ضیا عربشاهی، روح‌الله عبادزاده، عباس کارگر، رضا وطن‌خواه، حمید درخشان، محسن عاشوری، رحیم یوسفی، محمود کلهر، حمید استیلی، ناصر محمدخانی، نیما نکیسا و... در این تمرین حاضر بودند.

دانلود آهنگ فقط عشق رضا صادقی